torsdag 9 september 2010

Var tar allt vägen?


Många grejer i närheten, då hittar man dom - var sak på sin plats!


Ständigt är det ngt som saknas, det låg ju där igår? Vem är det som flyttar på alla grejer? "Allt som inte är stulet kommer igen" brukar min pappa säga. Vem är det då som snurrar tillbaka alla grejerna och hur kan dom försvinna spårlöst och sen dyka upp igen där man redan letat? Känns som ett stort mysterium- ngn dag har säkert ngn forskat färdigt, hittat slumpgeneratorn för alla borttappade saker! Då kommer jag att hitta 5 (! då hittar man väl alltid 1 par?) par solglasögon som just nu är borta Jag kommer också kunna spara tid, tänk all denna tid som går åt till att fråga, undra och leta. Idag letade jag efter träapporten för att öva lite med, till slut hittade jag den ena, så det blev ett litet träningpass med apporten, klickern och lite godis! Heja King! Men den andra lätt tuggade apporten, vem tuggar på den nu? och var är alla mina grejer?
Posted by Picasa

1 kommentar:

Jenny Beckman sa...

min förra hund, Primus, han hade dille på att gömma mina vantar. Vet inte om det var att ullen luktade så gott när han tuggade lite på dem, eller om det var att det luktade som mig. Puts väck var de iallafall alltid när jag skulle ha dem, längst ner under kuddar och täcken brukade de finnas...