torsdag 25 augusti 2011

Eckers - kvalitet & design!


 
 

Jag är väl som hundägare är mest....det behövs en massa bra hundsaker....halsband, koppel, leksaker, bäddar & fällar osv.
Olika saker till olika tillfällen. Bra funktion är viktigt men det ska så klart vara fint också! Halsband och koppel används flera gånger om dagen alla dagar om året!
Förra hösten letade jag över hela Stockholm (jag överdriver inte jag var inne i varenda affär inne i City och utanför stan) efter ett snyggt brunt halsband till King. Brun hund = Brunt halsband! Favoritkopplet har mässingshake: Brunt halsband i läder med mässingsdetaljer till den bruna hunden, helt logiskt! En affär hade två bruna halsband med mässingsdetaljer, 1 affär. Jag fastnade för ett av halsbanden och det visade sig vara ifrån Eckers. Jag köpte det ovanliga helt vanliga bruna halsbandet med nitar- och mässingsdetaljer och var så nöjd! Äntligen ett snyggt, snygg halsband. Sen när jag var i Göteborg på utställning så fanns Eckers där och hade hur mycket snyggt som helst, i olika färger och modeller.

Till vardagspromenaderna så tycker jag att halvstryp är bra, bara att dra över huvudet och så är vi klara! På utställningen i Vallentuna köpte jag ett Eckers halvstryp som ser precis ut som det första halsbandet och naturligtvis så blev det så snyggt på den bruna hunden och ett såå bra halsband! Men när maken och barnen var uppe i Norrland så gick kedjan sönder och jag tänkte kontakta Eckers, men ni vet hur det är, inte lätt att hinna med allt. Så var jag i Norrköping i lördags och där var Eckers jag berättade vad som hänt och jag fick på stående fot ett nytt halsband. Jag är så imponerad! Vilken fantastisk service!

Så när ni behöver nya snygga halsband och koppel så välj Eckers! Snyggt, bra och fantastisk service! När Pompe behöver nytt halsband så vet jag vad det blir ett snyggt grönt halsband med nitar ifrån Eckers!
Posted by Picasa