lördag 25 augusti 2012

BPH

Idag har King gjort BPH, Beteende- och Personlighetsbeskrivning Hund. Även om man känner sin hund, så är det så roligt att göra MH eller den nya BPH. Det är liksom hundens dag och den gör som den vill! King är en trygg hund, en glad skit! Ska bli spännande att se protokollet när det kommer senare i veckan med alla noteringar. King nosade mycket och tog sig frivarv, han hade liksom inte tid...det var så mycket att nosa på och roligt! Han skällde ut figuranten, tom lite ragg på rumpan!
Men han tog kontakt själv!

Det som vanligt, samma hund man har med sig hem som när man kom dit, fast jag vet hur han reagerar, precis som innan! King var nog nosigare idag än han brukar, men glad som vanligt!

Kolla det haglar:






2 kommentarer:

Annika sa...

Hej så kul att läsa om storebror de verkar vara rätt lika varann
brunbröderna.Min blogg har jag satt tillfällit lösen om du vill följa oss skicka ett mail får du lösen:) ankan.eriksson@telia.com

Anna Dahl sa...

så kul att göra BPH. jag har anmält Gustaf och Puma och ska göra nu i vår :) Missy gjorde jag för ett tag sedan då vi ingick i test hundarna :)ha ett riktigt gott 2013