söndag 7 december 2008

Vilken Helg!

Nu är det ihop packat och klart! Vi har haft trevligt i montern och många har charmats av de trevliga Dansk Svenska Gårdshundarna! Tack alla som ställt upp i montern med hundar!

Igår hade Anna en riktigt bra dag: Jazzo blev BIR och sen kom dom tvåa i rasparaden! Grattis, grattis, grattis!!! (King hälsar och ber om ursäkt... för det där med jackan och ryggan...)
I Göteborg får Anna hård konkurans av Kings bror Knatte och kanske även Pappa Frej?!!!

Stort Grattis till Linda och Holly som blev uttagna till Landslaget i Freestyle!

Tack alla för en riktigt trevlig helg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Just det ja, det har ju varit Hund2008 nu... Hoppas ni hade trevligt i montern! Jag satt i montern på MyDog i januari och det var fantastiskt - såååå mycket positivt människor hade att säga om gårdshundarna! Det känns underbart att rasen har så gott rykte, tycker jag!

Vad roligt att Linda blivit uttagen till landslaget! Och Lilja! Mitt hjärta klappar ju både för tollare och gårdshundar. =) Men jag har aldrig sett Lilja och Espen (heter han väl?) in action, bara henne och Goa...

Glad advent önskar Y-flocken

Skogsstjärna sa...

Kul att se er i montern igår, ni verkade vara populära! ;)
Pompe var så lugn och fin!

Ewa, www.sokarens.se sa...

Hej och stort grattis till jättefint resultat i juniorklasspremiären!! :-) Vad månde bliva!?
MVH/Ewa

Knatte sa...

Jätte grattis brorsan, va duktig du är :)

Tack för i somras

Knatte

King sa...

Tack snälla brorsan!
Ryktet säger att du ska ställas i Göteborg precis som Pappa!
Jag håller tummarna för er båda!
Ha' det bra och hälsa Flocken!!!!
King

Knatte sa...

Kan tänka meg at ryktet nådde är innan jag var anmäld :)
Joda jag er anmäld till Mydog.

Om du har en mail adress kan jag skicka kort på meg och Kajsa Fia, träffade henne på utstälning i höstas, vi kramades jättemycket.

Flocken hälsar så mycket tilbaks.

Knatte

Anonym sa...

Hej o tack för allt smicker i vår GB! Vet i 17 om det är befogat, men vi tackar ändå =)

Vi är jättenöjda med helgen o våra hundars resultat, svägerskans weimaraner debuterade med kv 1 kk 1 o vi hade jätteroligt. Träffade många härliga människor, både nya o gamla bekantskaper. =)

Vad duktiga ni var i rasmontern, King o Pompe charmade nog de flesta! Jättefina är de båda 2, t.o.m min svåger som inte gillar småhundar tyckte om King o hans vackra bruna färg. *skratt*

King sa...

Vår mail är birgitta@bexell.se