fredag 15 maj 2009

Klickerpromenader

Vi går långa promenader och när behoven är uträttade så går King snyggt bredvid mig!
Jag kör med klicker och små gobitar.
Känns som om det ger resultat för både igår och idag så har King fortsatt att gå snyggt bredvid mig även vid hundmöte. Målbilden är att han ( eller jag?!!) går snyggt bredvid utan koppel, viftar på svansen och har ögonkontakt!

Övar på att stå snyggt också! Tänk det finns så mycket att öva på och det är roligt!

Imorgon är det dansuppvisning för dottern! Hon dansar balett! Sonen längtar efter att ta bort bandaget efter sin armoperation förra veckan, han ska få träna fotboll igen på måndag, men först ska vi ha helg!!!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Tack snälla, jo dom uppförde sig super båda små tjejerna och det var så roligt att gå med dom i ringen.

Tycker vi faktist ska fundera på en helt ny gren i Tollarp någon typ av gnaggren där vi kan anmäla våra småråttor. Vore nåt va :-)

Ha det världsbäst så hörs vi av.

//Bensbytjejerna

Skogsstjärna sa...

Kul att klickerträningen ger så goda resultat på gnagaren. ;)
Min dotter har också dansuppvisning imorgon (pardans). Det märks att det är vår...
Tack för grattiset!