lördag 21 augusti 2010

Så onödigt...




En annan dag lyser solen...


det var att åka till Norrköping idag. När jag i veckan öppnade kuvertet med nr-lappen så stod det championklass- alltså jag måste hade anmält till fel klass, scrollat ner utan att ha märkt ngt???Jag ringde, mailade till Beam men fick inget svar och väl på plats i Norrköping fick jag veta " att jag fick skylla mig själv som anmält fel". Visst man kan klanta sig och jag antar att regler är till för att följas...men man kan väl trots allt bli trevligt bemött? Men det var bara att skylla sig själv och åka hem igen...

3 kommentarer:

Jenny Beckman sa...

men vad tråkigt! ..och som sagt, det kostar så lite att vara trevlig!

Vi tappade lite sugen på utställning, efter C-höften, men skall se om vi kan leta upp någon inoff till hösten och öva oss lite igen..

Charlotte sa...

Usch vad tråkigt med tråkiga människor:(
Egentligen är det bara mig själv jag har att vara rädd för på planen, min hund är ju näst intill perfekt:)
Imorgon blir det västkustvalpen för mig och Myran, spännande!
Hälsa Saga!

Siw, Titus, Elliot sa...

Usch vad småsint. Jag har jobbat med massor av stora idrottstävlingar som Stockholm Marathon, Tjejmilen med ända upp till 30 000 anmälda. Vi vinnlade oss om att vara hjälpsamma, aldrig det var några problem med att byta klass mm. Men hundvärlden är ordentligt konservativ och gammeldags m m