söndag 22 november 2009


Infångad Pompe


Fullt i bakluckan

Jenna, van resenär


Usch, måste vi åka här bak?

Mulen söndag & Gårdshundsträff på Drottningholm. Vår bil blev bärgad igår så Carina hämtade upp mig, ungar och hundar, så bilen blev fullsatt. Tack snälla Carina för skjutsen!

Pompe & King är inte vana burhundar så dom uppskattade inte riktigt att åka där bak. Dom fanns sig snabbt och var tysta och duktig.

Ca 25 hundar med flock kom på träffen, det är nog nära rekord! Det är härligt att se alla lösa. Lite gruff blev det allt King & Skipper har något otalt som rör Jenna? Hormonstinna unghundar!

Tack alla som kom på träffen!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Tack själv, det är alltid kul att se andra gårdshundar. ;)

Jessica Östberg sa...

Hej!
Ebbe (lillebror) och jag kunde tyvärr inte komma denna gången heller, pga att jag drabbats av svininfluensan (ingen rolig sjukdom kan jag säga). Vi hade verkligen sett framemot att få träffa King och alla andra fina gårdshundar. Hoppas att vi kan komma på första träffen efter årsskiftet istället. (Stockholmsmässan missar jag tyvärr i år på grund av ett 80-års firande i Skåne).
Mvh Jessica

Jenny Beckman sa...

Vad många fina bilder! De i bakluckan är väldigt roliga, lite osäkra gårdisar bakom galler!

Anna Dahl sa...

Vad kul med så många hundar på träffarna.Du måste maila din mail adress till mig då jag hittade ett äldre foto på dig och pompe då nu ställde ut i tollarp som jag scannat in:))