söndag 8 februari 2009

Trist väder...





det är halt, det är blött och hundarna blir skitiga bara dom sticker ut nosen... inget riktigt hundväder?

Båsa hundarna går snällt in i badrummet efter promenaden. King har jättebråttom han tycker att det är ganska mysigt att bli torkad och kul att ta tag i handduken och morra och ruska. När han har badat brukar hårtorken komma fram, det gillar han också! Pompe, han finner sig, han gillar mest att få godis efteråt!

Jag hörde fågelkvitter en morgon i veckan och visst har det blivit ljusare ute!!! Det har vänt men snälla det kan väl få torka upp och halkan försvinna? Jag längtar efter solen!

2 kommentarer:

Lena sa...

Hallå där
Här är det pissigt, har varit snöstorm i tre dagar, kommit en dryg meter med snö. Och kallt, ligger och kryper runt -20 stecket. Äntligen har jag tagit mig tid att svara på din utmaning. Var så roligt när jag satte igång. Dom är ju sådana personligheter. Så snygga dina killar. Hoppas vi syns till sommaren. För den kommer, jag vet det, även om det inte känns så just idag. Ha det toppenbäst.
//Bensbybuset

Lilian m/flock sa...

Håller med Lena! Pissigt väder här också, inget gårdisväder direkt.
Nu vill vi ha mildare dagar med soool, vart tusikken tog solen vägen?
Ha en bra söndagkvälll!