tisdag 15 september 2009

Då är det bara att vänta...

...på resultatet av röntgen....

Håll allt som går att hålla! Tack på förhand!

Alla tänder sitter där dom ska & Patella ua.

När vi kom till veterinären fick King en spruta med lugnande och satt sen i mitt knä och väntade. Väger 10,4 kg och sen var det dags för röntgen, en bild behövdes, den skickas nu på bedömning.
Känns nervöst men snart vet vi hur det gick, likaså bra att få det gjort.

Nu ligger han här bredvid och vilar, är såå trött men kommer inte riktigt till ro. Pompe är i värsta lektagen och busar och hoppar omkring, kom igen lek med mig, klia mig på ryggen, kom igen, gör ngt!

2 kommentarer:

Anna Dahl sa...

Håller tummarna att det går bra.Det är en pärs att vänta.Tycker faktiskt att det tar längre tid nu att få sin hund avläst och få resultatet.Innan tog det bra par dagar om man betalade in på en gång.Nu sist tog det en hel vecka.Vist är det mycket jobb med alla djuren men mycket glädje också.Fast i morse när den ena kvigan var på rymmen kl 6.00 så önskade jag att jag hade bott i en lägenhet med en Zebra fink:))

Norra Vildans sa...

Jag håller också alla tummar, sitter själv och väntar på Biancas resultat.
Susanna