lördag 24 april 2010

Nga bilder




Posted by Picasa

1 kommentar:

Charlotte sa...

Heej!

Vi har en underbar tid att se fram emot. Valpar är ju helt underbara,och vilka möjligheter man har att forma och skapa:)

Upptäckte för någon vecka sen att när jag belönar med leksak så lägger hon sig snabbare än snabbast. Typ vi leker med leksaken och så säger jag ligg, och då lägger hon sig skiiit fort. Vi tränade in det momentet och nu belönar jag inte för krypande ligg utan bara för de snabba liggen. Nu vet jag att hon kan, så det känns helt ok att vara lite hård på den biten. Men jag har märkt att man får träna ofta för att det ska ge ett inpräntat resultat:) Samma med ståendet, även om vi inte jobbat lika mycket på det än. Fast då har jag kastat belöningen bakåt, för att få in det snabba ställandet. Jag har ju turen, än så länge peppar peppar, att Russin är tankeläsare och förstår typ allt jag säger.

Hoppas ni får en fanatstisk vår!

Varma hälsningar från oss!