torsdag 29 april 2010

Stilla


Morgon solen speglar sig i brobågarna


Stilla knoppar


Det är stilla, nästa vecka drar agility kursen igång och vi som gått kursen tillsammans hoppas att vi får starta en träningsgrupp efter kursen. Jag har också anmält mig och King på en tvåkvällars handlingkurs med Gerard O'Shea. Det ska bli spännande. Jenna ska också gå! Carina & Jenna ska, dessutom, gå en Rallylydnads kurs men tyvärr den var fulltecknad så King & jag står på reservplats.

Ikväll har det blixtrat och åskat och luften var så där somrigt klibbig innan det drog igång, känns som ett tecken på att vår & sommar!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Siw, Titus, Elliot sa...

Oj vad det låter härligt med åska!!!! Här är det fortfarande en del snö kvar. Vovvarna har åkt på världens dunderförkylning, de låter som två gamla astmatiska herrar eller snarare som när mina tre barn som små hade krupp.

Ja vi får säkert vår snart här också. Flyttfåglarna har kommit i massor, inklusive en något förvirrad rapphöna, borde inte alls finnas här uppe. För ett par år sedan kom en lika förvirrad stork hit upp!!!!

Annika sa...

Å låter härligt här har snön vräkt ner o slask hela helgen trist o ingen sol framme.Men Qvintus trivs o hoppar i snön:)Qvintus och jag kommit med på en nybörjarkurs i agility så kul det ska bli:) Hoppas han kommer att gilla det :)
Ha det gött fina hundarna är :)håller med inte alltid lätt o få bra bild på 2 vovvar o vänd åt samma håll oftast blir de 2 rumpor
de e ju så snabba:)