måndag 19 april 2010

Wanted



Idag blev Pompe tagen på bar gärning i dotterns rum, hoppandes nedanför hamsterburen.

King skällde och skällde, Husse bad honom vara tyst, men King skällde och skällde. Till sist kom han och hämtade husse, en sådan där släng - följ med här! Husse följde med och i rummet var Pompe. Han har själv öppnat dörren, som är stängd eftersom Blixten bor därinne. Jag har misstänkt att han öppnade dörren en dag förra veckan, och så idag hände det igen...

Tack Polis-King för att du hämtade husse! "Pompe you are busted!"
Pompe hälsar "skvaller bytta du äter INTE i min skål"
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Jenny Beckman sa...

haha vad roligt, en så liten tjallare! Vad underbart.

Skogsstjärna sa...

Bra King, du förtjänar en sheriffmedalj! Men jag vill också lära mig öppna intressanta dörrar, hälsar Kasper. Pompe, hur gör man?

Charlotte sa...

Haha, han är en riktig lillebror King:) Kan verkligen se framför mig hur nöjd Pompe var när han (nästan)lyckades med sitt uppdrag.
Ha det gott!