fredag 29 januari 2010

Award



Jag har fått en award ifrån Skogsstjärna! Roligt & lite pyssligt!

Reglerna se ut så här:

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

7 intressanta fakta?
  1. Jag gillar att tapetsera
  2. Drömmer om att King ska ta LP1
  3. Planerar att åka till Sydkorea
  4. Läser minst 1 bok per vecka
  5. Gillar att fotografera, fick min första kamera julen när jag var 6 år gammal
  6. Rädd för stora vassa förskärare sen jag skar mig ordentligt i handen och fick sy...
  7. Är en äkta "Stockholmare" minst 3 generationer (på både mammas & pappas sida!!!)
Jag ger denna award till
Trevlig helg!

4 kommentarer:

Lena sa...

Tack ska ta mig an den så fort jag hinner, spännande. Här är det valpmys, sååååå häääärligt, jag njuter varenda sekund dom är små mirakel allihopa, precis lagt in bilder på Zeldas 2v, det går så fort..... Ha det värdsbäst så hörs vi.
Kram

Helena o Nila sa...

Nila hälsar o tackar, men jag får nog hjälpa henne lite. Hon kan mycket men data är överkurs än så länge ;)
Säger som Lena ska ta mig an den imorgon. Nu ska jag titta på bilderna på Zeldas småttingar. Sen blir det sova... God natt!

Susanna sa...

Tack så mycket för Awarden, det var lite pyssligt!
Susanna

Anna Dahl sa...

jag fixar inte att kopigera bild ..