måndag 18 januari 2010

Hund med barn


Vem vill få örat tvättat?


Jag kan krypa under hunden?


Smakar den gott?


Sitt still, hur ska jag annars kunna tvätta dig?


Blev inspirerad av Anna och hennes tvillingbild.
Första gången Anna och jag pratade med varandra var våra tvillingar små och Anna hade Folke och jag Pompe. Det var så kul att få prata med någon som tyckte att det var kul och lätt med tvillingar och som dessutom hade gårdshund.
När man väntar tvillingar så är det så tråkigt att inte så många inleder med Grattis utan säger "Åh så jobbigt?!" Folk har så mycket förutfattade meningar...
Det är dubbelt så kul med tvillingar! & Hund!

Så här såg barnen ut när dom var små!
Pompe världens bästa barnhund hjälper till! Vi har inte en barnbild utan hund...
Idag har jag anmält mig till Anatomi med Gerard O'Shea. Skall vara "Anatomi inifrån och ut, hundens uppbyggnad och rörelser, på ett mycket djupgående plan. Både teori och praktik"
Hoppas att platserna räcker till Carina & mig. Stort grattis till Jenna som har A-höfter!

3 kommentarer:

Anna Dahl sa...

Det är inte klokt vad tiden går snabbt.jag kan inte fatta att mina fyllar 9 år i år!!Kommer i håg att det var till och med en som sa stackars människa så jobbigt att få två på en gång.Blev så ledssen.Man var ju så glad över att allt växte och gick som det skulle i magen.Det var faktiskt många som reagerade negativt när man berättade att man skulle få två.Jag drog slutsatsen att folk faktiskt inte är kloka:))Pompe är ju underbar på bilderna.Jag ska också ha några söta med Folke.Han har ju alltid älskat killarna från första stund han såg dem.

Annika sa...

Fina barn hund bild Ja måste vara dubbel lycka att få 2 :):) kul me tvillingar har dom alltid en kompis
Ja barnen blir stora allt för fort:)man hinner liksom inte med.

Skogsstjärna sa...

Vilka fina bilder och hur fint han verkar hantera barnen!