fredag 26 februari 2010

Mail propp

Kallt ute och kallt inne, kunde ha blivit kallt inne...det var en läcka i huset häromdagen men vi fick snabbt tillbaka värmen! -20 ute och ingen värme, vi märkte det knappt för vi hade kört rengöringsprogrammet på ugnen och då blir det varmt. Stackars den grannen som drabbats av läckan, inte kul att komma hem till.

Jag har haft mail propp i telefonen. När jag får mail så plingar det i telefonen men nu har det inte plingat på en dryg vecka. Inte så bra, jag trodde inte att jag fått nga mail, men det hade jag... TACK för att det började plinga idag igen! Tack! Där låg bla en bekräftelse på att King och jag kommit med på Agility2 på Brukshundsklubben. Så det var bara till att betala avgiften om vi inte skulle missa platsen! Puh!
Jag hoppas på våren, låt snön töa, marken torka och våren komma med lite värme! Tack!
Halt, isigt, lerigt och kladdigt, Nej tack!

I helgen ska vi gå på Hamsterutställning, (SM!) och gå på årets första Gårdshundsträff och sen nästa vecka fyller King 2 år! Kaxig nästan 2-åring på träff, värsta kaxåldern...? Det går över!

2 kommentarer:

Anna Dahl sa...

amster utställning låter ju spännande.själv är jag så sugen på ett marsvin:))hoppas att du slipper flera mail proppar:))

Anna Dahl sa...

Hamster ska det ju så klart vara