onsdag 3 februari 2010

Snö, blåst & mera snö...


King


Riktig båt


Bryggvakt


Skärgårds Pompe


Vilken vinter och hela tiden ny fräsch snö som täcker den smutsiga gul bruna snön...

Barnen börjar nästan tröttna på snön och jag längtar efter snygga högklackade skor!

King tycker att täcke ute är helt Ok men Pompe han går sin väg och vill inte gå ut i sin rock. Igår kväll hoppade King runt på snövallarna och upp på de numera översnöade parkbänkarna, snart kommer kanske våren.... med kursstart, agility och gärna en MH också. Lydnadsövningarna har helt klart frusit inne så jag undrar, när kommer våren?

Tacksam för ljuset som börjar återvända, har ni märkt att det fortfarande är ljust kl 15.30?
Känns så härligt! Längtar efter dripp, dropp ifrån taken!

Ute är det mera snö, blåst och mera snö...

2 kommentarer:

Gabbi sa...

Hej Birgitta! Tack för in award men jag har ju lagt ner min blogg...=( kommer kanske igång med den igen och då lovar jag att jag ska göra din utmaning =) Kram på er!
Gabbi

Gabbi sa...

Haha jadär ser man! så bra koll har ju jag! =S