måndag 27 juli 2009

Ballong-hundar



Idag har barnen och jag varit på Tekniska Museet tillsammans med Mormor, Morfar och nga kusiner. Vi hade jätteroligt!
I butiken hittade dottern en låda med ballonger som hon gärna ville ha och simsalabim nu har vi två nya hundar hemma, vem trodde det? Nu kan vi göra ballongdjur! Sonen köpte självlysande slim som han tyckte var toppen!

King är orädd för ballonger och bryr sig inte om dom smäller när han leker med dom, han gick med ballonghunden i munnen, fick ingen bild men den höll. Imponerad som vanlig av hur hundarna kan ta olika hårt i olika saker, tänk vilken känsla dom har i käkarna.

Pompe som klarar det mesta gillar inte att ballongerna gnisslar när man tar på dom, så han tassar försiktigt iväg.

Nu blir det kvällspromenad och kanske lite lydnad?
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anna Dahl sa...

äh 1:or.jag fick en 2.a sist på kitty men för mig är hon det vackraste som finns.hon är min tvilling själ.så om hon har kassa höfter eller vad det kan komma så stannar hon här hos mig:))vi ska fortsätta lydnaden till höste och det ska bli spännande . /Anna