torsdag 30 juli 2009

Mot Skåne

Idag ska klorna klippas, hunden badas, det ska packas och sent på eftermiddagen ställer vi kosan mot Skåne.

Tack till min snälla Pappa som gör att jag kan åka! (Maken har haft svårt att få ledigt på jobbet fast han varit ute i god tid)

Imorgon blir det Avelsforum och Agility. På lördag blir det utställning med domare:

Ove Germundsson Juniorkl. 8 Unghundskl. 17 Öppenkl. 37 Championkl. 11 Veterankl. 4

17 hundar i unghundsklass, blir en tuff match! På lördag blir det också lydnadstävling.....
På söndag blir det alla tikar som ställs ut och sen blir det hemfärd. Förra året flög vi men i år är hundarna för tunga... ser framemot en händelserik helg!

3 kommentarer:

Jenny Beckman sa...

kulkul....jag skall också gå på avelsforumet, det blir spännande! Här ösregnar det just nu, men tror et blir uppehåll senare idag...

Har fått 1000 vägbeskrivningar så nu kör jag och hoppas på det bästa...

ses!

Anna Dahl sa...

jag ska också till avelsforumet vi ses

Skogsstjärna sa...

Hoppas det går bra med allt, inkl Pompes ben! Jag kommer inte ner i år, men ha så kul!